onsdag 17 juni 2009

Usk-träff:)!

I måndags kväll hade jag bjudit hem fyra tjejer från usk-utbildningen, var ett tag sen vi sågs. Ja Anne träffar jag ju och Emma har jag sprungit på nån gång då och då (sist på Gekås i Ullared bland allt folk!) Men My och Petra var det länge sen jag såg. Det var jättekul att träffas och prata gamla skolminnen och höra lite skvaller! Jag varken hör eller ser nåt nu för tiden tycker jag - bra att ungdomarna håller mig uppdaterad ;) Tack för en trevlig kväll!

Här har vi Emma som visade kort på sina söta långhårskattungar och hur söta var inte dem på en skala...! "Har ett par som inte är tingade än" Hmmm... Fast vet inte om det är så lämpligt med en långhårskatt på landet - en röd/vit Gustaf är kanske att föredra?! Om vi nu alls ska ha katt igen?! Tänk om det blir en vild huligan som springer race i nya skinnsoffan och klättrar i gardinerna :( Snaps gjorde aldrig några dumheter inomhus, vågar man chansa på att få en lika lugn katt igen?! Mes tänker ni säkert, ja ni har säkert rätt;)

Och här sitter Anne och Petra mätta och belåtna. Petra har en 'bulle i ugnen', färdig nån gång i november :) Spännande!

Emma och My ser glada ut!

Jag tycker att det är så kul med foton! Fast jag gillar inte att själv bli fotad, kanske för att jag så sällan blir bra på bild... Ett par stycken i sällskapet har samma inställning som jag till att bli fotad så till slut blev det protester som yttrade sig så här..."Jag blir galen - ta bort din j-la kamera nu!""Jag orkar inte vara söt längre..." (Haha, du är för go Petra!)

Anne tyckte inte att jag skulle slippa undan, nån rättvisa får det väl ändå vara, så... här har ni mig!
Passade på att fota verandan utifrån när jag vinkade hej då till tjejerna. Ser inbjudande ut, visst gör det!?God natt från Tubbarp! / Ulrika

1 kommentar:

Pernilla sa...

Ha en skön och trevlig midsommar.
Kram från Lidhultsgänget