fredag 26 juni 2009

HIPP HIPP HURRA!

Har jobbat i natt så jag ska snart gå och lägga mig men innan dess vill jag säga grattis till två födelsedagsbarn! Först ut är min brorsa som fyller 36 år - GRATTIS JÖRGEN! Hoppas du får en härlig och skön dag i det underbara sommarvädret :) Bilden tog jag när vi firade midsommar ute på Aspan - har inte haft tid att lägga ut bilderna än men de kommer så småningom.
Ha en bra dag brorsan - kram på dig från oss i Tubbarp!
Nästa födelsedagsbarn är min goa vän Anna Lycksäter - nu är hon äntligen ikapp mig vad gäller åldern ;) VÄLKOMMEN I KLUBBEN FÖR 40-PLUSARE! STORT GRATTIS PÅ DIN FÖDELSEDAG, hoppas du får en riktigt bra dag! KRAM!
Bild från vår härliga Englandssemester, suck vad jag längtar tillbaks...

Anna på en uteservering i mysiga Windsor.

Nu mina vänner ska jag gå och lägga mig, fast jag måste erkänna att det tar emot när solen strålar från en klarblå himmel. Men några timmars sömn får det lov att bli innan det är dags att ta sig an en ny dag!

Kram, Ulrika

Inga kommentarer: