söndag 14 juni 2009

Emma slutat 9:an

Kan inte fatta att den Emma som moster skämde bort med massor av barnskor i stl 20 (vi hade skobutik på den tiden) nu har slutat högstadiet...! GRATTIS GUMMAN!! Gissa om jag blev glad när Emma hörde av sig i veckan och ville komma till oss redan på tisdag. Familjen Royne skulle annars kommit i samlad trupp på midsommarafton men Emma hämtar jag vid stationen på tisdag em, trevligt trevligt! Är ledig från och med i natt och jobbar inte förrän midsommardagen så vi har några dagar ihop. (tack patrullen för att ni fixade mig ledig på midsommarafton då Emma fyller 15 år!) Förhoppningsvis kan Emma få låna Mr nån dag så att vi kan rida ihop.
Nej Ulrika, nu får du skärpa dig (min inre röst talar till mig ;) ) - klockan är snart halv 3 mitt i natten och sängen väntar. Så hej för den här gången.
God natt!
/ Ulrika.

3 kommentarer:

Pernilla sa...

Vad roligt för er att Emma kommer på besök, då har du lite hjälp med hästen och hundarna :)
Men vad gör du uppe så här sent? man ska sova så här dags;)
Ha det gott, kram från lidhultsgänget.

Anonym sa...

Vad trevligt att de ska komma till er på midsommar. De har ju lovat fint väder så det får man hoppas. Vi ska till Ulrika och Stefan så vi blir 20 pers, alltid trevligt.
Idag ser vi lite av sommaren.
han var busig vår helg gäst (vic), men poppe var väldigt bestämd.
kram kram Anna J

Anna sa...

Oj, här var det många uppdateringar jag missat. Fina blommor i tidigare inlägg, även bilden med humlan faktiskt, inte dåligt att få in skärpan på den. Man kan ju inte direkt planera att ett humla ska flyga förbi... Kul att Emma kommer så ni kan ut på tur med hästarna.

Vi höres!
Kram