måndag 31 augusti 2009

Trist värre...

...att bli sjuk när jag skulle ha ridit och haft det mysigt med Góffi sista dagarna han är hos mig i Tubbarp. Han åker hem på onsdag och jag tvivlar på att jag är pigg nog att rida imorgon, så typiskt!! Har legat pall sen i fredags med fruktansvärd huvudvärk och feber, täppt och snorig om vart annat:( Ont i kroppen, nästan som jag hade träningsvärk. Svininfluensan skojar kompisarna - men nej, varken knorr eller tryne har jag skymtat så jag är nog ganska säker att det är en vanlig traditionell flunsa jag åkt på;) Nu känns det MYCKET bättre när jag fått gnälla och vara så där ynklig som jag blir när jag är sjuk - tack för att ni lyssnade;)!
Kram från sjukstugan i Tubbarp

Sommar sommar sommar - njut av sensommarvädret, snart är hösten här (fast jag tillhör skaran som gillar hösten, om den inte blir alltför kall och regnig förstås...)

1 kommentar:

Tina sa...

Krya på dig!!
Synd att du blir sjuk sista dagarna med Goffi