måndag 17 augusti 2009

Nedräkningen har börjat...

Om ca två veckor är det dax för Góffi att åka hem till sin matte Sigrid igen. Jag förstår att hon längtar efter honom, han är lätt att tycka om och är en fantastiskt snäll och trevlig häst på alla tänkbara sätt. Jag kommer givetvis att sakna honom (mycket!) men jag är tacksam för de 4 månader jag fått rå om honom som min egen. Tanken på att vara helt utan häst om två veckor känns inte så kul... Förhoppningsvis finns det en lösning på det hela! Återkommer när jag vet HUR det ska lösa sig.

Så snälla ögon!

2 kommentarer:

Anna sa...

Oj vad du hunnit med de sista dagarna! Inte undra på att du känner dig trött & sliten!

Vi ses i morgon!

Pernilla sa...

Tråkigt för dig att bli av med pållen, hoppas du hittar på ett annat alternativ, det här med häst verkar vara din grej :)
Kramar från lidhult