lördag 6 december 2008

Mer uppvaktning!

I måndags var jag på APT-möte med nattpatrullen och då överraskade mina arbetskamrater mig med den här fina ljuslyktan och en söt liten glasängel! Och så sjöng de vackert för mig också :) Känns verkligen som man är en i gänget trots att jag 'bara' är timvikarie. KRAM TILL ER!

Visst är den fin!

Och så igår kom våra vänner Anna & Johnny, Petra & Kenneth och Niclas & Carina för att välkomna mig in i 'klubben'. Petra får vi välkomna till våren, Anna har ett tag till och Pelle som är rena barnrumpan i gänget har drygt 4 år kvar. Vi hade en rolig och trevlig kväll/natt tillsammans - det trodde ni inte va att tant Ullis kan 'moonwalka'!? Det känns idag att mycket av Tysklandsdrycken gick åt igår, huvudet gör sig påminnt idag... Dunka dunka... Men det är smällar man får ta när man hade roligt i går! Tack snälla för de underbara tallrikarna, precis såna som jag ville ha! Ska bli kul att duka bordet lite fint nästa gång Pelle lagar till något riktigt gott - läckert med så stora tallrikar!

Rosa är en favoritfärg! (Pelle är väl inte lika förtjust...) Men jag ska köpa till fler tallrikar och tänker då köpa lite blandade färger, du kan vara lugn Pelle ;)

Nu står det 'slappa i soffan' på schemat för att senare ikväll göra en insats med Putte - bad och borstning (kvällen är räddad...)!

Kram, Ulrika

Inga kommentarer: