torsdag 11 december 2008

Kärt besök!

Mina kära gamla arbetskompisar från Lindex, som jag saknar nåt hemskt ibland (ni är för härliga!) kom på besök ikväll. Jag var ganska trött efter mina tre arbetsnätter men så fort tjejerna steg innanför dörren flödade energin igen - blir alltid så glad när jag träffar dem! Tack för en trevlig kväll med härliga skratt och smaskigt skvaller, ha ha! Tur ni håller en 'bonnmora' som mig lite uppdaterad ;) Och tack snälla för den söta änglakören - ni vet vad jag gillar!

Annika, Helén och Cina. Det var inte lätt att övertala Annika att ställa upp på ett kort men det lyckades till slut - tack för det :)
Söt änglakör från SIA i frostat glas.
Körde inom Mairo i eftermiddags när jag ändå var på Maxi och handlade. Kunde inte motstå denna söta plåtburk längre, har tittat på den läääänge. Tycker egentligen att den är för dyr men nu när jag har fått massa presentkort kändes det helt okej. Perfekt att ha hundgodis i!
Så här tjock och kortbent skulle nog Putte vara om han fick äta som han ville - maken till matglad hund har jag aldrig varit med om! Jo, Eva's mopsar är värre men de räknas väl inte in under hundsläktet, eller ?! ;)
Amaryllisen blommar för fullt - en påminnelse om att det snart är jul, igen... Tycker inte det var länge sen sist.

Pelle ligger i sin säng och undrar om jag inte är hemskt trött som bara sovit 4 timmar idag. Jo, egentligen är jag nog det så det är lika bra att göra honom sällskap i 'bingen'. Klockan är ju faktiskt 1 på natten... Jag är hopplös med min dygnsrytm efter att ha jobbat 3-nätters pass. Men NU säger jag hej och god natt!
/ Ulrika

Inga kommentarer: