söndag 14 december 2008

En 40-taggare till!

Då hälsar jag Annika välkommen i klubben för 40-plusare! Har varit och firat min gamla kompis som jag haft mycket roligt tillsammans med. Vi har bestämt att vi ska åka iväg en helg tillsammans inom en snart framtid - det ska bli skoj!

Thorarps stuteri - Annika's hem och arbetsplats!

Goa härliga Annika, 40 år!!

Inte jätteglad åt kameran men hon fastnade på ett par bilder dock.
Jana försökte smita undan linsen men lyckades fånga honom på bild, fast suddig blev den då han inte kunde hålla sig stilla...
Annika's syster Marita har jag inte träffat på många år. Hon och hennes pojkar var där för att fira moster. Här minstingen Theodor med mamma. Lite skeptisk var han allt...
Mellankillen Gabriel...
...och storebrorsan William!
Pappa Kenneth var också med......och han hade fullt upp med grabbarna när det blev dax för hemfärd - alla ville busa med pappa och helst ha honom för sig själv. Vilket tålamod den mannen verkar ha :)
Theodor undrade nog vad jag var för konstig tant... Hoppas han inte får mardrömmar;)
Det var kul att träffa dem allihop, tyvärr missade jag Annika's föräldrar som hann åka precis innan jag kom. Nu ska vi klura lite på vad vi ska hitta på när 'vår' weekend kommer. Vad det än blir lär vi få en rolig helg!
Kram, Ulrika

Inga kommentarer: