måndag 12 januari 2009

PUTTE 2 ÅR!!

Idag fyller Putte 2 år - GRATTIS GRATTIS!! På bilden nedan ser ni Putte och hans syskon smaskandes på sin mamma Bonnie, mums :)! Putte är valpen med svarta pricken uppe på huvudet. Det var kul att kunna följa kullen under uppväxten, redan första gången jag såg dem vid 2 veckors ålder var det just Putte jag fastnade för. Veckorna gick och ett par av de andra hanarna knappade in lite på Putte men jag höll ändå fast vid honom, valet för mig var självklart. Det kändes skönt att jag fick välja valp själv, annars hade jag kanske inte haft en Percy-son här hemma idag. Brukar säga att det måste kännas rätt i magen när man väljer valp. Och det gjorde det med Putte-Fnask ;)!! Puss på dig världens bästa Putte!! Kram, matte
Hela liga samlad vid pumpen!
Skickar en hälsning till Putte's syster Mira uppe i Norrland. På bilden: Mira till höger med sin flock. Tack för bilden Erica och Peter!
Grattis även till huliganbrorsan Dino - hoppas vi kan träffas snart och busa lite!
Den vackraste av tavlor - Putte!!
Alltid fullt ös på Putte, tjolahopp!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis grattis världens bästa Puttefnask!

Puss från Cajsa

Anonym sa...

Men vad ser jag, har Putte-fnask fyllt år.
Grattis lite i efterskott.
Hoppas allt är bra med er, och att ni har fått några minusgrader, det var ju förskräckligt här när det var plusgrader, så blött :(
Kram på er alla i Tubbarp från oss alla i Lidhult.