tisdag 10 juni 2008

Ridtur på kvällskvisten!





Jesper och jag på väg ut i Tubbarp's härliga skogar!


Måste bara få visa er världens snällaste och coolaste fjording - Jesper heter han och är i otrolig fin kondition för att vara 25 år!
Han är en riktig klippa, han har en lugnande effekt på andra hästar vilket visade sig på rundan nu ikväll. Min granne har en hingst inackorderad för inridning och det var bara andra gången vi var ute med båda hästarna samtidigt.


Första gången var hingsten väldigt spänd och fundersam över hela situationen men idag var det en nöjd och harmonisk häst som tycktes trivas med Jesper's sällskap på väg genom skog och mark. En härlig avslutning på dagen!


Nu ska jag försöka ta mig i kragen och gå och lägga mig innan midnatt för en gång skull...


Natti natti!/ Ulrika




1 kommentar:

Anonym sa...

Men så modern du blivit!!!Jag är imponerad.Super kuligt att läsa.Fina bilder på dogens och kusarna.
Snart ses vi

kram Kram

Tiffany Persson