onsdag 4 juni 2008

Hej alla!

Äntligen har jag fått tummarna ur och skaffat en blogg - som med mycket annat har jag ibland lite svårt att komma till skott... Säkert en och annan som känner igen sig i det, eller?!
Jag gissar att det mest blir mina hundar jag kommer att skriva om så därför har jag döpt sidan till Malinda's Don Juan, eller Putte som han till vardags kallas - min härliga bearded collie hane uppfödd av Stig och Alice Gustafsson. Han jobbar hårt för att leva upp till sitt namn...

Förutom Putte har jag även hans stilige far Such Nuch Movitz Philosophical Poet, kallad Percy. Och Percy's underbara mamma Ebba, Movitz Lasting Symphony at Fall. De är båda uppfödda av Eva och Sven-Gunnar Forsmark och det var även vår första hund, käre 'lille' Igor (Movitz Indian Ink) som i drygt ett år varit en änglahund. Du fattas oss!

Det får vara allt för denna gång, ska ut i det fina vädret och skruva ihop min nyinköpta cykel - nu blir det till att börja cykelträna Putte så han är fit-for-fight inför sommarens utställningar! Ser fram mot Världsvinnarutställningen och fredagens Get-together med beardisfolk från när och fjärran!



Ha det så gott i sommarvärmen!
/ Ulrika








Inga kommentarer: