måndag 9 juni 2008

Andra cykelturen...

...med Putte gick också bra så när som på ett missöde precis i början av rundan. Det var mitt fel, hade alldeles för långt koppel och han sprang lite fortare än jag cyklade och kom framför cykeln... Tvärnit på grusvägen, värsta bredkaset var på ett dammoln uppstod som syntes långväga, men vi fixade det med!!

Jag är mästare på att vända på dygnet, speciellt när jag jobbat ett par nätter i rad. Det är först nu framåt kvällen som jag känner mig pigg igen när det egentligen är dax att gå och lägga sig... Då är det ju kul att kunna blogga lite:-)!

Egentligen borde jag borsta lite på nån av hundarna men det är så himla varmt i huset, det känns inte rätt mot dem att tvinga dem ligga stilla på trimbordet i värmen. Gud, låter som en dålig ursäkt för att inte borsta hund - blir så himla trött på mig själv...Nu går jag minsann ner och hivar upp Putte på trimbordet - vi hörs!
/ Ulrika

Inga kommentarer: