torsdag 9 juli 2009

Mammalycka!

Passade på att ta kameran med mig när Pelle och jag gick kvällsrundan med hundarna häromdagen för att kunna ta kort på Felicia och hennes lilla föl. Jag har svårt att slita ögonen från fölisen, kommer på mig själv med att småle hela tiden men det är ju inte så konstigt - valpar, kattungar, lamm och föl får en att må gott! Här kommer lite bilder på mammalyckan :)" Du och jag mamma!"
"Vänta på mig!"
Nyfiken på fotografen :)
OBS! Smulan ligger utanför hagen och vaktar den lilla - duktig hund!
Matdags!
Stor och liten ;)
Mjölkbar :)
Felicia verkar vara nöjd med livet som nybliven mamma.
"Jajamen, det är jag!" Mammalycka :)
Suck, visst är hon söt det lilla livet - 2 dagar gammal på bilderna. Det lär bli fler foton på henne framöver - ska bli kul att följa hennes utveckling. Har svårt att tro att hon blir lika stor som mamma men vem vet?!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Ulrica,
Jättefina bilder!!

hoppas jag kommer hem snart så jag får se dom Live:-)

Kramar från soliga Båstad

Anonym sa...

hej ulrika vilka fina bilder,är hos ullis nu,har inte sett dom innan.datorn e fortfarande livsfarlig,,, zigge kommer inte kl 11 i morgon utan kl 17. mvh Ingela