måndag 16 mars 2009

Skåneutflykt!

Nu äntligen har jag fått lite skrivarlust igen, det har varit lite si och så med det sista tiden... I veckan som gick körde jag ner till Skåneland för att hälsa på Marie och hennes lille son John. Eller Tommy som jag gärna kallar honom (Tiffany Persson har som bekant en son som heter just så och en dotter med det något underliga namnet Twilight...)
John verkar vara en mycket nöjd och harmonisk liten person, en liten solstråle helt enkelt! Det var jätteskoj att träffa Marie och hennes 'mage' som numera är 2 månader gammal - sist jag såg Marie var på Sofiero i september så det var en stund sen. Tack för god fika och en trevlig eftermiddag Marie!

Marie väcker försiktig lille John - det är dags för mat.

'Mmmm, måste sträcka på mig lite innan jag vaknar till.'
Efter maten blev det klädbyte då lite av 'middan' kom upp igen - många klädbyten blir'e!
Frågade John var han tyckte om skitvädret denna dag...
...och det blev ett klockrent 'tummen ner' för det!
Det var allt för denna gång - på återseende snart igen!
/ Kram, Ullis

1 kommentar:

Anonym sa...

härligt att du kommit igång igen !!!!!!! va lite orolig ett tag för dig !! hoppas att allt e bra kompis , ses snart igen hoppas jag kram Anne