tisdag 30 september 2008

Mopsvalparna 6 veckor

Har varit och hälsat på Eva igen - mopsvalparna är nu 6 veckor gamla och det var full fart på dem. Att fota valpar är i vanliga fall ingen enkel match men att fotografera mopsvalpar är näst intill omöjligt... Om det beror på rasen som sådan eller att matte inte tränat dem för ändamålet låter jag vara osagt ;) Här kommer i alla fall några bilder på Sten och Stanley!

' Tittut! Här bor jag - välkommen in! Men på egen risk...'
'Att stå fint är väl ingen konst.'
'Luktar de gott tro!?'
'Nä, det börjar bli tråkigt ...'
'...jag struntar i det här nu.'

Enda sättet att få med båda på bild samtidigt...

1 kommentar:

sabinaJ sa...

Hej, jag googlade lite och råkade hamna på din sida och såg dessa otroligt söta mopsvalpar. Jag har sökt efter en mopsvalp i månader men inte funnit någon. Jag tänkte försöka dra i trådarna här nu och höra om du vet något. Om det skulle vara någon säljare som bara vill ha fodervärd så är jag inte omöjlig med det. Skicka gärna ditt svar till sabinajohansen@hotmail.com

Tack på förhand.

Ps. Kan också passa på att ge dig beröm för en mkt trevlig sida :) Ds