onsdag 17 september 2008

Matrummet...

...börjar blir färdigt! Det var ett himla jobb att skruva ihop de nya köksmöblerna men nu är de på plats. Skåpet som jag målade för ett tag sedan är också på plats - känns skönt att nu kunna ha den gamla fina servisen framme som vi fick efter Pelle's föräldrar. Här kommer några bilder!
Så här blev det när det kom på plats!
Servisen fick Pelle's föräldrar i bröllopspresent - den heter 'Victoria'.

Som vanligt är det inte riktigt färdigt men i helgen så ska listerna på plats, gardinstänger skruvas upp etc (jag kunde inte vänta med att ställa in möblerna...) Här lite fler bilder - fler kommer när det är helt färdigt! Nu ska det piffas och puffas ;)

Pelle's kokböcker får också plats i nya skåpet.

Söt ljuskrona!

Änglar har jag i varje rum, ett måste ;)

God kväll på er! / Ulrika

3 kommentarer:

Anonym sa...

Här har det hänt grejor! Ska bli skoj att komma ner och se allt i verkligheten snart. Skulle köpa en liknande krona på Panduro idag. Såg den i måndags där men tyvärr hade den hittat till någons annans hem idag när jag var där igen :( Hoppas de får hem dem igen.

Kram Anna

Anonym sa...

Hej i stugan!!
Du och Anna är välkomna när ni vill :)
Och jag tänker inte skriva att mopsvalparna är söta......för det tycker jag verkligen inte och jag ljuger aldrig!!
Ha det gott,// Pernilla.

Anonym sa...

Fin tapet, jag har likadan ;)