tisdag 10 februari 2009

Skitiga hundar...

...tillhör en beardisägares vardag. Det är tröstlöst väder nu, geggigt och otäckt... Men det är bara att bita ihop och hoppas på bättring! Här kommer lite bilder på de skitiga tre, ja ni lär se ganska snart att det är Putte som är den skitigaste av dem :(

Ebba smyger på Percy. "Undrar om han ser mig här bakom?!"

Percy springer förbi precis framför nosen på Putte, ingen hänsyn här inte! 'Störst kör först' eller vad det är man brukar säga.
Percy njuter i fulla drag när han rullar sig.Putte är på väg till matte, skitig och mysig... Putte alltså!
Tjolahopp, här kommer vi!
Putte blir mer och mer lik farsan Percy, jag säger ofta fel till dem. Fast det beror nog inte bara på likheten utan att bådas namn börjar på just P.
Percy har sin vana trogen hittat en träbit att tugga på. Han skiter nog spetor ;)
Men vad har vi här om inte lilla älgen som jag har letat efter!
Lite torkade blommor i brist på andra...
...kan dock vara fina de med!


Nu väntar kvällsrundan med hundarna, kan inte säga att jag är direkt sugen på att gå ut... Det blåser nåt hemskt och är det nåt jag inte gillar så är det just blåsigt väder. Men med rätt kläder så står jag väl ut även denna gång!
Go' kväll på er / Ullis

1 kommentar:

Anonym sa...

Var är snön som du sa att ni fått??
Jag hade väntat mig rena, fina, snöiga beardisar, och vad möts man av ;)

Men roligt har dom i alla fall.

Kramar från Lidhultsgänget!