söndag 10 augusti 2008

Blommor och entrecõte!

Min gulliga Pelle åkte in till stan igår kväll för att handla medan jag slappade på soffan efter dagen i Brunnsparken. Han kom hem med fina blommor till mig! Bortskämd som jag är, det vet ni vid det här laget ni som brukar läsa min blogg, så bjöd han också på en riktigt god middag, mums! Putte fick ta del av min stora entrecõte - det var ju han som var orsaken till firandet! Nöjd och belåten gick jag till sängs och sov som en stock, ZZZzzzzz....

Härlig bukett!

Idag blev jag jätteglad när jag öppnade mailen och såg att jag hade fått fina bilder på Putte från Linda Jönsson -TACK SNÄLLA! Här kommer ett par av dem.

Malinda's Don Juan och Beardmarked's Oh' La La

Malinda's Don Juan 19 månader

Glömde ju att berätta att Liz tik 'Leia' blev svensk champion igår då hon sen tidigare är dansk champion - GRATTS LIZ! (Vilken dag det blev för oss båda!)

Jobbar i natt så nu ska jag sova en stund så jag orkar hjälpa de gamle på bästa sätt. / Ulrika

7 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis igen,-))
Han e'bara så fin din Putte! Var faktiskt inne redan igår kväll o skrev till dig, men när jag skulle posta det så ville inte datorn som jag ,-(((
Vi ses väl på Sofiero, om inte förr.

Kramar Liz&Prinssesan Leia.

Anonym sa...

Grattis till BIR:et, han är ju fin din Putte. Många hälsningar från Bodil & Eddie

Anonym sa...

Stort Grattis till Putte fnask och hans halv porriga ägare.
Super skoj att dels ta cert och bli bir på hemmaplan, det är verkligen er arena.
Nu hopppas jag att detta går iväg för det strular alltid då jag ska skicka det till er.
Hopppas vi ses snart

Kram kram från
Tjockisen i Sönnarslöv

Anonym sa...

Grattis till Dig o Putte han är jätte fin din kille

Ha det bra från oss i Närke på Hairbodys Ulla Lisen Maja Ida

Anonym sa...

Ska bara be att få upplysa damen om att jag just har avnjutit en rostad macka med smörstekta kantareller på ;)
Det var väldigt gott!!

Kram på dig.

Anonym sa...

Grattis än en gång, hade gärna blivit BIM med Svea intill din stilige Putte.

Kram Ingela
Kennel Beastly's

Anonym sa...

Hej, Ulrika!!

Grattis och åter grattis lite försenat!
Åsså är han ju supersnygg oxså!
Själv missade jag hela utställningen för jag var på bröllop dagen innan och ja....vad mer behöver jag säga.