onsdag 9 september 2009

Ny utmaning!

VÄLKOMMEN ATT STANNA I TUBBARP LILLA CRONA!

Idag har jag blivit fodervärd åt Góffi's sällskapsdam Crona! Det kommer att bli en utmaning för mig att få fason på henne - så olik Góffi som hon är! Men det är en utmaning jag ser fram emot, vinner jag Crona's förtroende får jag nog en lika bra kompis i henne. Ska skynda långsamt, får bli mycket markarbete till en början eftersom hon inte är riden sen i midsommar plus att jag måste lära känna henne bättre - och hon mig förstås! Spännande:)!

Har putsat hälften av rutorna på verandan idag, allt som allt är det 196 fönsterrutor som ska putsas så det är ju några stycken... Men fint blir'e! Och välbehövlig var det minst sagt... Så har jag börjat borsta Putte inför helgens utställning på Sofiero. Kollade TV4's väderleksrapport och det verkar som det ska komma in ett högtryck över helgen, det tackar vi för :)! Ställa ut beardis i snålblåst och regn är inte speciellt kul :( Anna och jag kör ner redan på fredag em/kväll, skönt slippa stiga upp så tidigt på morgonen. Speciellt med tanke på att Pelle och jag ska på kräftskiva på lördagkvällen - då jädrar tjejer ska vi slå killarna i cub!! YES!

Läggdax nu - natti natti!
/Ulrika

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ja det kan du ge dig på att vi ska iallafall försöka!!!
Håller tummarna för utställningen på lördag. Och så ses vi sen på kräftisen.


Kramar Anna,

Anonym sa...

Lycka till på utställningen i Sofiero! Hälsningar Bodil, Eddie & Dino

Anonym sa...

Att jag höll tummarna hjälpte tydligen! Grattis till Putte och dig! Ses snart, kl 18:00.

Anna (igen)