fredag 4 september 2009

Mums va gott!

Igår gjorde jag nåt som jag inte gjort på väääldigt länge - nämligen stekt fläsk med löksås! Jag är barnsligt förtjust i denna maträtt, både tre och fyra skivor fläsk slank ner medan jag stod vid spisen... Ful ovana men det är ju SÅÅÅ gott!
En av mina 10-i-topp rätter :) I LOVE IT!!

Är fortfarande himla trött efter att ha legat i nån form av flunsa, en runda med hundarna sen är jag matt... Putsade matrumsfönsterna tidigare idag, också utmattande fast kanske pga andra orsaker;) Så tråkigt när man vill mer än kroppen orkar med. Men men , det är bara att vila sig i form - finns inga genvägar där inte.
Ni som ska till Öland och ställa era hundar i helgen - LYCKA TILL och hoppas vädergudarna är med er :) Trevlig helg på er!
Kram från en trött Ulrika

1 kommentar:

Pernilla sa...

Tack snälla för gratulationen :)
Jätteskoj var det, och jag tänker göra som du, njuta av det ett bra tag ;)

Kramisar, ses på lördag då vi ska heja fram Putte till bir :)