torsdag 1 oktober 2009

Mysig förmiddag!

I tisdags kom Anne och tjejerna till Tubbarp, Majken skulle få rida en sväng på Mirre. Det var en kall men underbar höstdag med solsken och prasslande löv under fötterna - jag gillar hösten! Anne och hennes man fyllde år denna dag, 29 resp 30 - GRATTIS till er båda !!
Mynta-Li fick snällt sitta i vagnen dragen av mig medan...
...mamma Anne och Majken tog hand om Mirre.
Här vädrar Mirre efter nåt som gjorde honom spänd - vad kunde det vara tro?!
Söt liten ryttare med aningen stor hjälm ;)
Tittut, jag ser dig nog!
Efter rundan blev det fika!
Mums va gott med kanelbulle i höstsolen :)!
Majken och Mynta-Li
En mysig förmiddag i Tubbarp, bra start på födelsedagen eller hur Anne!?
Vem tillhör detta öga och..
...denna mule om inte...
...Little Fiona som vuxit på sig rejält sen jag fotade henne sist !!
Tack flickor för en mysig förmiddag tillsammans med er -
puss och kram!

3 kommentarer:

Anne Sandberg sa...

Tack för hjälpen !!!!!!! nästa gång får lilla damen bli hemma hos pappi du kan ju ta med vovvar eller för den delen lilla Crona

tack för att du finns

Hanna sa...

Hej!

Yrsa hälsar till pappa Percy att all lydnadsträning äntligen lönat sig, idag fick vi vårt 1a pris i lydnadsklass 2!

Eddie & Dino sa...

De nästan somriga oktoberbilderna till trots så önskar jag dig en riktigt God Jul och ett Gott Nytt År! /Bodil, Percysonen Eddie och avfällningen Dino