söndag 16 november 2008

Tiden rusar...

Kan ni begripa att halva november nu ligger bakom oss??!?!! Jag gör det inte! Känns som tiden går fortare och fortare ju äldre man blir - är det kanske 40-årsstrecket som gör sig påminnt ;)!?
Förra helgen var vi bjudna till Anna och Johnny! God mat och trevligt sällskap är alltid en lyckad kombination! Nicklas var som alltid sugen på en svängom och Petra var med på noterna :)

Petra och Nicklas tar sig en svängom...

...på parkettgolvet!

Av dans blir man törstig!

Kenneth, som snart kan titulera sig farfar om allt går vägen! (Är det konstigt att man börjar känna sig gammal när vännerna ska få barnbarn??!)

Carina gjorde ett tappert försök att övertyga Pelle om hur härligt livet med hästar är! 'Klart Ulrika ska skaffa häst!' Tycker nog att Pelle ser tämligen tveksam ut...

Friends! Värdinnan Anna och jag - tycker jag ser lite slirig ut... Det var säkert för att jag var utan glasögon hela kvällen ;) Eller kanske inte...


I onsdags träffade jag några gamla kursare från USK-utbildningen. Vi träffades hemma hos Emma som bor på ett mycket härligt ställe ute på landet. Bakom deras hus betar fåren i hagen som sträcker sig ner till sjön - vilken fin utsikt från Tv-rummet och uteplatsen! Tyvärr var det dåligt väder så jag kunde knappt ta några kort men ett par av lammen rymde in på tomten och då passade jag på att knäppa av kameran.

Kommer inte ihåg vad rasen heter men de är hemskt söta i alla fall!

Min kära basgrupp - Jenny, Petra och Emma! My som också var med hamnade av någon anledning inte på något kort, hon höll sig undan ;)

Ihopträngda i soffan satt vi och kollade på gamla klasskamrater och deras sidor på 'familjeliv'. Tre av våra klasskompisar fick barn efter utbildningens slut så det var dessa vi var inne och kikade på - grattis till er tillökning!

Tack Emma för god mat och farligt god chokladkaka till kaffet - jag behövde inte äta mer den dan kan jag lova! Hoppas vi kan träffas snart igen och att Anne också kan följa med då. Kram på er!

Inga kommentarer: